Håll dig uppdaterad!

Registrera dig för vårt nyhetsbrev

Hjälp & FAQ

Om du inte finner det svar du söker här nedan kan du alltid kontakta våra trevliga kundtjänstmedarbetare på info@forhen.se. Ha gärna ditt ordernummer till hands när du kontaktar oss. 

Vanliga frågor – FAQ

När får jäg ordrerbekräftelse?
Straxt efter at din ordrer är bekräftad som betald och godkänd, skickas orderbekräftelsen på e-post. Orderbekräftelsen kan också hamna i skräppost, kolla din skräppost om du inte hittar den i din inkorg.

Är det möjligt att hämta mina inköpta varor hos er?
Tyvärr är det inte möjligt att hämta varorna direkt hos oss.

Skickar ni varor utomlands?
Nej, tyvärr inte ännu.

Jag betalade för mina varor. Hur vet jäg när mitt paket är framme?
När orden är betalad tar det vanligtvis en till två dagar för betalningen är registrerad hos oss, beroende på betalningsmetoden. När betalningen är registrerad hos oss, kommer varorna att packas och skickas. Normal leveranstid är 2-6 arbetsdagar från det att vi har registrerat betalningen.

Det är fel på en vara som jäg har fått. Vad ska jäg göra?
Kontakta info@forhen.se för bästa kundservice vid leveransfel eller saknad artikel.

Kommer jäg att få tilbaka fraktkostnaderna när jäg returnerar en vara?
Nej.
Om du vill returnera en vara genom att använda din 14-dagars ångerrätt måste du själv betala fraktkostnaden för returen av varan. Vi återbetalar naturligtvis beloppet som du har betalat in till oss om varan returneras inom tidsfristen. Det är viktigt att varan är i samma tillstånd och mängd som när du mottog den. Det vill säga att du inte kan ångra köpet om du har brutit förseglingen eller använt produkten.

Är priser på ForHen.se inklusive moms?
Ja, alla priser på ForHen.se är inklusive moms (25%).
Tillagd på önskelistan
Min önskelista
Tillagd i varukorg
Gå till varukorg